From 1 - 10 / 302
  • De shapefile bevat hyperlinks die verwijzen naar de helicopter luchtfoto's die gemaakt zijn op 22 mei 2013. De volgende locaties zijn hierbij gefotografeerd: A2 Het Groene Woud, A2 Einhoven - Den Bosch, A4 Steenbergen, Zuid Willemsvaart Den Bosch, Wilhelminakanaal.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2013. http://mirt2013.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2013 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2013 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2013. http://mirt2013.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2013 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2013 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2014. http://mirt2014.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2014 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2014 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2013. http://mirt2013.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2013 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2013 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2014. http://mirt2014.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2014 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2014 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2013. http://mirt2013.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2013 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2013 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • In samenwerking tussen NIS en CIV is het nieuwe RWS regiogrenzen bestand tot stand gekomen. De grenzen zijn o.a vervaardigd met behulp van diverse bronbestanden waaronder KernGis droog en BKN en zijn nu samengevoegd tot ‚‚n landsdekkend bestand. De voormalige natte en droge districten zijn dus nu samengevoegd. (Attribuut Sector = ND) Bij bruggen en tunnels is het attribuut gescheiden in nat (N) en droog (D) en liggen als 2 vlakken op elkaar. Zodra mutaties zijn goedgekeurd door de hoofd-ingenieur directeuren of districtshoofden van de betrokken districten, kunnen mutaties aan dit bestand bij het NIS worden aangemeld.

  • De shapefile bevat hyperlinks die verwijzen naar de helicopter luchtfoto's die gemaakt zijn op 9 juli 2013. De volgende locaties zijn hierbij gefotografeerd: A2 Het Groene Woud, A2 Einhoven - Den Bosch, A2 randweg Eindhoven, A4 Steenbergen, A50 Eindhoven-Ravenstein, Spoortrace 's-Hertogenbosch, A59 Drunen, Zuid Willemsvaart.

  • Ecologische verbindingen behorend bij Doelen Natuur en Landschap 2040, concept.Ecologische verbindingen zijn verbindingen tussen natuurgebieden (met nieuwe of herstelde natuur) die deel uitmaken van de ecologische hoofdstructuur. Ecologische verbindingen worden aangelegd om het migreren van dieren en planten tussen natuurgebieden mogelijk te maken (uitwisseling van genen).