From 1 - 10 / 230
  • Dataserie van satellietopnames (UK-DMC-2/DEIMOS-1) van het Nederlands grondgebied, 2-3 keer per week (winter/zomer) opname in de periode maart 2012 - maart 2015, multispectraal (rood, groen, nabij-infrarood), 22 meter resolutie, radiometrisch gecorrigeerd (Level 1R product)

  • Dataserie van satellietopnames (Radarsat-2) van het Nederlands grondgebied, elke 24 dagen opname in periode maart 2012 - maart 2015, radar, Single Look Complex, Standard beam mode, invalshoek S3, polarisaties: HH+HV (januari-december) en VV+VH (april-oktober), 5x20 meter resolutie, geogerefereerd

  • Dataserie van satellietopnames (Formosat-2) van het Nederlands grondgebied, elke 9 dagen opname in de periode maart 2012 - maart 2015, panchromatisch (blauw tot nabij-infrarood spectrum; 450 - 900 nm), 2 meter resolutie, radiometrisch gecorrigeerd (Level 1A product)

  • Dataserie van satellietopnames (Formosat-2) van het Nederlands grondgebied, elke 9 dagen opname in de periode maart 2012 - maart 2015, multispectraal (spectrale banden blauw, groen, rood, nabij-infrarood), 8 meter resolutie, radiometrisch gecorrigeerd (Level 1A product)

  • Overzicht van de vlieglijnen van kribhoogten van de rivieren Verklaring van de attributen: vliegdatum = datum van opname

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2012. http://mirt2012.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2012 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2012 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2012. http://mirt2012.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2012 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2012 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2012. http://mirt2012.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2012 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2012 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • MIRT Projectenboek voor het jaar 2012. http://mirt2012.mirtprojectenboek.nl/ LET OP: DE GETOONDE INFORMATIE IS ALLEEN GESCHIKT VOOR SCHAAL 1:500.000. BIJ INZOOMEN OP DE GEGEVENS KUNNEN AANZIENLIJKE AFWIJKINGEN ZICHTBAAR WORDEN TEN OPZICHTE VAN DE TOPOGRAFIE EN ANDERE KAARTLAGEN. Als basis voor de MIRT-2012 lijnen bestanden is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het NWB-wegen, NWB-vaarwegen en NWB-spoorwegen. Begin- en eindpunt van de MIRT-2012 lijnen bestanden kunnen echter sterk afwijken van de werkelijke projectbegin- en eindpunten. Ook voor de MIRT-lijnen bestanden is de toepassingsschaal daarom 1: 500.000. Er zijn MIRT-punten, -lijnen en -vlakken kaartlagen beschikbaar. Elk van deze kaartlagen is bovendien in 2 kleurvarianten aanwezig: 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van modaliteit (onder meer Hoofdwegen, Hoofdvaarwegen, Spoorwegen, Waterbeheren, Waterkeren, Integrale gebiedsopgaven) en 1 variant waarbij de kaartlagen zijn ingekleurd op basis van de fase waarin het MIRT-project verkeert (te weten Planstudie, Realisatie, Beheer en Onderhoud fase). De kaartlagen waarin mirtnummer voorkomt in de naam, bevatten het MIRTnummer zoals is toegekend door Staf DG van IenM.

  • Bestand van winterbed Grote Rivieren, waarin onderscheiden: delen met stroomvoerend regime (REG-CODE = 2) delen met bergend regime (REG-CODE = 1) delen die vallen onder WBR artikel 2a (REG-CODE = 0) Speciale gebieden (REG-CODE = 3)